کشف خرس و ۴۷۴ پرنده قاچاق از داخل خودروی سمند آغاز فرایند انتخاب بازنشستگان و مستمری‌بگیران نمونه متهم به ۴۶ فقره سرقت پلاک خانه در مشهد دستگیر شد (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) واژگونی قایق در ولایت ننگرهار افغانستان ۲۰ قربانی گرفت ویدئو | لحظه دستگیری سارق خودرو توسط مردم در تبریز افزایش آموزش‌های مهارتی به ساکنان حاشیه شهر در خراسان‌رضوی والدین هلی کوپتری و  فرزندان گلخانه‌ای چه ویژگی‌های دارند؟ یک‌سوم دانش‌آموزان خراسان‌رضوی زیر پوشش برنامه‌های اوقات فراغت قرار می‌گیرند خبر خوش رئیس سازمان برنامه و بودجه: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در حال اجراست؛ معوقات پرداخت می‌شود (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ماجرای پیک‌موتوری که گرفتار سارق موتورسیکلت در مشهد شد افزایش جمعیت، نیازمند کاهشی شدن طلاق است کشف مزرعه ارز دیجیتال در مشهد (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) «معلم بلاگری» از تهدید تا فرصت اعلام ممنوعیت‌های ترافیکی روز زیارتی امام‌رضا(ع) در مشهد(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) وجود ۱۲۳ ساختمان ناایمن در مشهد
سرخط خبرها

بدهی آموزش‌وپرورش به فرهنگیان بابت پاداش پایان‌خدمت ۱۴۰۲ | معوقاتی که تا اسفند پارسال تسویه شد

  • کد خبر: ۲۲۸۱۲۵
  • ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱
  • ۲
بدهی آموزش‌وپرورش به فرهنگیان بابت پاداش پایان‌خدمت ۱۴۰۲ | معوقاتی که تا اسفند پارسال تسویه شد
سخنگوی وزارت آموزش‌وپرورش با بیان اینکه بودجه امسال وزارت‌خانه تا حدودی متناسب بسته شده است و امیدواریم براساس پیش‌بینی‌ها به‌موقع تخصیص یابد، گفت: چنانچه هر ماه بتوانیم یک‌دوازدهم افزایش ۱۰ درصدی کل بودجه سال را دریافت کنیم و به‌نوعی متناسب‌سازی داشته باشیم، مشکلی به وجود نمی‌آید.

به گزارش شهرآرانیوز، علی فرهادی با بیان اینکه کسری و مشکل بودجه‌ای زمانی به وجود می‌آید که دیرتر از زمان مشخص‌شده، تخصیص یابد، گفت: آموزش‌وپرورش نهادی است که با کیفیت کار می‌کند. هرچه به آن بودجه اختصاص یابد این نهاد می‌تواند با افزایش کیفیت، بودجه را مصرف کند.

وی با بیان اینکه مثلاً با افزایش بودجه مدرسه‌سازی، تراکم کلاس‌ها پایین می‌آید و کیفیت در آموزش‌وپرورش بالا می‌رود، افزود: فاصله بسیاری تا ایده‌آل‌ها داریم، برای شرایط پیش‌بینی‌شده و با هماهنگی سازمان برنامه‌وبودجه و مجلس تا حدودی این بودجه متناسب بسته شده است.

سخنگوی وزارت آموزش‌وپرورش با بیان اینکه در بحث بودجه در حال حاضر به‌روز هستیم, ادامه داد: معوقات نیرو‌های خرید‌خدمات تا اسفند‌ماه، حق‌التدریسی‌ها نیز تا اسفندماه، معوقات تثبیت کرونا، فوت و ازدواج نیز پرداخت شده و صرفاً پاداش پایان‌خدمت سال ۱۴۰۲ باقی مانده است که امیدواریم پرداخت شود.

فرهادی درباره بدهی ۴۴ هزار میلیاردتومانی آموزش‌وپرورش که در برخی رسانه‌ها اعلام شد نیز گفت: زمانی مجلس این میزان را اعلام کرد که آموزش‌و‌پرورش هنوز مقداری از معوقات خود را پرداخت نکرده بود، اما بدهی دولت به صندوق ذخیره حدود ۸ هزار میلیارد تومان است و مقداری از این بدهی ناظر بر مدرسه‌سازی، پاداش پایان‌خدمت و رتبه‌بندی است.
منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
بهنام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
0
0
نفهم. پاداش 1400مهرببعدجزبدهی هانیست
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
0
0
شما را به خدا زودتر پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته مهر ماه ۱۴۰۲ و سهم واریزی دولت به صندوق ذخیره فرهنگیان بازنشسته
پرداخت نمایید والله ما خیلی به این پول نیاز داریم.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->